Sebep olanlar utansın diyorum açık ve net! Belediyeler ise belediyeler, iktidarı ve muhalefeti ile parti teşkilatları ise partiler. Ve onların başkanları…

Hiçbir dönemde bu kadar aşağılanmadı.

Hiçbir dönemde, hiç bir zaman linç kampanyası ile karşı karşıya kalmadı.

Hiçbir dönemde bu denli itibar fukarası olmadı.

Hiçbir dönemde bu kadar ayağa düşürülmedi.

Hiçbir dönemde bu kadar yerle yeksan edilmedi.

Hiçbir dönemde bu kadar sahipsiz ve yalnız bırakılmadı.

Bu şehir daha önce de belediye başkanları gördü. Basın camiası da. Kendini, kurumunu ve partisini rezil rüsva eden belediye başkanları ile karşılaşmadık bugüne kadar.

Çarşıda pazarda geziyoruz, dostlarla muhabbet ediyoruz, “Belediye size para vermiyormuş!” aşağılık yakıştırması ile karşılaşıyoruz. Burnumuzu yere dikiyoruz. Başımız öne eğik de olsa çok şükür alnımız açık ve dik!

Belediye bize para vermesin, biz sadaka istemiyoruz, rüşvet istemiyoruz, avanta da istemiyoruz. Destek istiyoruz.

Nedir bu, reklam ve ilan ve dahi abone…

Yakın tarihe gidelim, ne sayın Mustafa Poyraz döneminde, ne de sayın Fatih Erkoç döneminde basın ayaklar altına alınmadı.

Kimsenin arka bahçesi olmadığımız için, kimseye eyvallah etmediğimiz için, kimsenin emir kulu yerine kendimizi koymadığımız için, kimsenin iki kuruşuna tenezzül edip davulunu çalmadığımız için her arkadaşım işini yaptı. Ne siyasetçisinden, ne de belediye başkanından nefret etmedi, sadece işini yaptı.

Gazeteci arkadaşlarım hiçbir belediye başkanına merhamet de etmedi, ki onlar da merhamet ettirecek yanlışlık içinde olmadılar, biz de merhamet etmedik. Sadece işimizi yaptık. Ekmeğimizi kovaladık.

Şimdi, basın itibarsızlaştırılmak isteniyor. Yok hükmünde gösteriliyor.

Rızk veren Allah. Acından ölen kimse yok.

Ama sen geçicisin, sen bugün varsın, yarın yoksun. Oysa gazeteci arkadaşlarımız hancı. Ev sahibi. Emanet olan sensin!

Sen yolcu olunca, başkalarını, diğer kurumları da üzerimize saldın! Aklın sıra bizi bitirmeyi hedefledin ama unuttuğun bir şey var, biz bitti demeden hiçbir şey bitmez bu şehirde.

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.