FATİH SULTAN MEHMET İLKOKULU’NUN BAŞARILI ÖĞRENCİLERİ MADO’DA ÖDÜLLENDİRİLDİ

Kahramanmaraş’ın dünyaca ünlü markası MADO, eğitim-öğretim yılını başarıyla tamamlayan öğrencileri ağırladı. Fatih Sultan Mehmet İlkokulu öğrencileri, öğretmenleri Ayşe Yılmaz eşliğinde gerçekleştirdikleri ziyarette hem dondurmanın serüvenini öğrendi hem de unutulmaz bir gün yaşadı.

Okulların yaz tatiline girmesi öncesinde düzenlenen etkinlik kapsamında Fatih Sultan Mehmet İlkokulu’nda eğitim gören başarılı öğrenciler, Kahramanmaraş’ın simge markalarından MADO’yu ziyaret etti. Öğrenciler, MADO’nun üretim süreci ve dondurmanın tarihçesi hakkında bilgi alırken, keyifli anlar yaşadı.

ATİLLA KANBUR ÖĞRENCİLERLE YAKINDAN İLGİLENDİ

MADO Yönetim Kurulu Üyesi Atilla Kanbur tarafından karşılanan öğrenciler, işletmeyi gezerek Kahramanmaraş dondurmasının yapım aşamalarını yerinde inceleme fırsatı buldu. Kanbur, öğrencilere dondurmanın geçmişi, üretim süreci ve MADO’nun dünya markası olma yolculuğu hakkında bilgiler verdi.

Merak ettikleri soruları da yönelten öğrenciler, aldıkları bilgiler sayesinde hem eğitici hem de eğlenceli bir deneyim yaşadı. Program kapsamında öğrencilere yemek ve dondurma ikram edildi.

AYŞE ÖĞRETMENDEN BAŞARILI ÖĞRENCİLERİNE ÖZEL ÖDÜL

Fatih Sultan Mehmet İlkokulu’nun sevilen ve fedakâr öğretmenlerinden Ayşe Yılmaz, öğrencilerinin yıl boyunca gösterdiği gayret ve elde ettiği başarıları ödüllendirmek amacıyla bu anlamlı organizasyonu gerçekleştirdiklerini söyledi.

Öğrencilerinin eğitim yılı boyunca büyük bir özveriyle çalıştığını belirten Yılmaz, şu ifadeleri kullandı:

"Öğrencilerimiz yıl boyunca kar, kış, yağmur demeden okullarına gelerek derslerine büyük bir disiplinle devam ettiler. Emeklerinin karşılığını hem akademik başarılarıyla hem de karnelerinde aldılar. Onları mutlu etmek ve başarılı çalışmalarını ödüllendirmek amacıyla böyle bir etkinlik düzenledik."

ÖĞRENCİLERDEN BAŞKAN GÖRGEL’E ZİYARET

Etkinlik kapsamında öğrenciler günün ilk bölümünde Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fırat Görgel’i makamında ziyaret etti. Belediye çalışmaları ve meclis yapısı hakkında bilgi alan öğrenciler, yerel yönetimlerin işleyişini yakından görme fırsatı buldu.

MAVİ, MİNİKLERE SU TASARRUFUNU ANLATTI
MAVİ, MİNİKLERE SU TASARRUFUNU ANLATTI
İçeriği Görüntüle

Ayşe Yılmaz, öğrenciler açısından oldukça verimli bir gün geçirdiklerini belirterek, organizasyona destek veren okul yönetimine, velilere ve MADO ailesine teşekkür etti.

BAŞARILARIYLA ÖRNEK OLDULAR

Fatih Sultan Mehmet İlkokulu öğrencileri, eğitim öğretim yılı boyunca gösterdikleri başarılarla öğretmenlerinin ve ailelerinin gururu oldu. Akademik başarılarının yanı sıra örnek davranışlarıyla da dikkat çeken öğrenciler, yıl sonunu anlamlı bir etkinlikle taçlandırdı.

MADO ziyareti boyunca doyasıya eğlenen öğrenciler, hem Kahramanmaraş’ın dünyaca ünlü lezzetini yakından tanıdı hem de başarılı bir eğitim yılının ardından unutamayacakları bir gün yaşadı.