banner1451
banner1461

Kimse tatil planı yapamıyor. Korona denen illet tam atlatılmış değil. Ama millette bir rehavet ki sormayın gitsin! İnsanlar çok rahat, ‘bana bir şey olmaz, bana virüs bulaşmaz!’ yaklaşımı ile aslında hastalığa davetiye çıkartıyor ama farkında değil. Çünkü virüs kimseyi dinlemiyor, takmıyor.

Aman dikkat!

Diyorum ama çarşıda pazarda bakıyorum, kurallara, uyarılara dikkat eden yok gibi. Bir ikinci dalgadan söz ediliyor, daha büyüğü diye, o bakımdan vatandaşlarımızı uyarıyorum, maske, temizlik ve sosyal mesafeye ne olur özen gösterelim!

Geçen hafta ve bu hafta kendimi dışarı attım. Birikmiş işlerimiz vardı. kervan@alpedo’nun yerine getirmesi gereken taahhütler vardı. Netice itibariyle hayat devam ediyordu.

Malum sezonu yaşıyoruz. Bizim işimiz bu mevsimde. O bakımdan müşteri memnuniyetini ön planda tutarak hem ürün yelpazemizi artırmak, hem kaliteyi öne çıkartmak,  hem de bayileri ziyaret etmek düşüncesiyle il dışındaydım.

Çünkü alpedo markası, her geçen gün kendini yeniliyor, aşıyor. Öyle ki bayilere ürün yetiştiremez olduk. Özellikle yaz günlerinde, sezonda. Hele birde MÜSİAD gibi onurlu bir sivil toplum kuruluşunun, yani Kahramanmaraş şube başkanı olunca, omuzumuzdaki yük daha da ağırlaştı, sorumluluklarımız da o kadar binince, sektördeki işimizi ihmal ettiğimizi düşündük.

Çok şükür bu meseleyi de hallettik.

Şehir dışına çıkınca, ziyaretlerimizi ihmal etmedik. Ahde vefa önemli. Önce şehrimizden Konya’ya giden eski valimiz sayın Vahdettin Özkan’ı ziyaret ettim. Memnun olmuştu sayın Özkan. Ki biz de öyle. Netice itibariyle bu şehre 4 yıl hizmet etmişti, başarılı bir bürokrattı, üst makam sahibiydi.

Talihsiz bir kaza@yangına maruz kalan Sakarya MÜSİAD il başkanımızı (Yaşar Coşkun) ziyaret ettik, acısını paylaştık. Netice itibariyle yanan milli servetti. Yangının ve hasarın büyüklüğü yanında, 7 vatandaşımız, yani 7 çalışan  hayatını kaybetmişti. Allah’tan rahmet ediliyoruz onlara. Yaşar Coşkun kardeşime de geçmiş olsun bu arada!

Sonra İstanbul…

Bazı belediye başkanlarını, sivil toplum kuruluş kanaat önderlerini, bürokratları ve belediye başkanlarını da ziyaret ederek istişarelerde bulunduk. Memleketim için, sektörüm için neler yapılacağına dair insanların, bayilerin görüşlerini aldık, dostlukları pekiştirdik, hasret ve özlem giderdik.

Velhasılı çok olumlu, çok verimli görüşmeler yaptık bu gidişimizde.

Bu seyahatlerin, bu ziyaretlerin, bu gezilerin en güzel yanı, bu şehre, kadim kentim Kahramanmaraş’a dönüşüydü.

Özlemişiz memleketi.

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.