banner1482
Öne Çıkanlar SANKO ÜNİVERSİTESİ FLAMASI ZİRVEDE K.MARAŞSPOR 0-2 MERSİN İDMAN YURDU BASKETBOLDA FİNAL MÜSABAKALARI DEVAM EDİYOR BAŞKAN AYDIN BAŞKAN GÜVENDEN BASIN BAYRAMI KUTLAMA MESAJI

Bu haber kez okundu.

KSÜ’LÜ ÖĞRENCİLER KARADENİZ VE BATUM’A GİDİYOR

Türkiye’nin ve Dünyanın en güzel yerlerinden olan Karadeniz’i hissetmek için yola çıkacak öğrenciler tek tek isimlerini yazdırarak bu tura katılmak için heyecanla bekliyor. Sütçü İmam Üniversitesinde okuyan ve ilk defa Karadeniz’e tur düzenleyeceğini belirten Çağrı Solak ve Mehmet Şah İnan, gezi hakkında şu bilgileri verdi. “8 Mayıs 2015 Cuma günü Kahramanmaraş’tan yola çıkacağız. Daha sonra Maçka’da Alacağımız Yöresel Kahvaltımızın Ardından Altındere Milli Parkı içerisinde Karadağ'ın dik yamacına (1300m.) 4.yy. inşa edilmiş Sümela Manastırı'nı ziyaret ediyoruz. Sümela Manastırı Gezimiz ardından freskleriyle ünlü 13.yy Ayasofya Müzesi, Atatürk'ün Trabzon'u ziyaretlerinde ağırlandığı Atatürk Köşkü, Trabzon Kalesi ve şehrin panoramik görüntüsünün alındığı Boztepe'yi geziyoruz Ve Uzungöl’e Doğru Yol Alıyoruz Uzungöl’de Alacağımız Öğle Yemeğinden Sonra Uzungöl Gezimizi Tamamlayıp Konaklama Vereceğimiz Ayder Yaylasına Doğru Hareket Ediyoruz Akşam Yemeğimizi Otelde Horon Müziği Eşliğinde Aldıktan Sonra Dinlenmeye Geçiyoruz.

10 MAYIS PAZAR

Otelimizde alacağımız Açık Büfe kahvaltımızın ardından Ayder Yaylası Gezimizde fırtına deresi köprüleri – ayder yaylası – gelin tülü şelalesini – Çay Fabrikaları görüyoruz ayder yaylası gezimizin ardından Hopa Sarp Sınır kapısına Doğru Hareket Ediyoruz. kapının her iki tarafında gümrük ve pasaport işlemleri tamamlanarak Sarp köyünün Gürcistan topraklarına giriş. Karadeniz sahili takip edilerek devasa okaliptüs ağaçlarının süslediği yol boyunca Gonio, Ahalsopeli, Çoruh nehri ve Coruh köprüsü görülerek Batum şehir merkezine 14 km’lik panoramik bir yolculuk, Batum limanı görülerek Chakvi bölgesine hareket ve 1900’lü yıllarda Rus botanikçi Krasnow trafından kurulmaya başlanan dünyanın en eski ve en büyük ikinci botanik parkı olan Batumski Botaniciski Sad gezisi, park içinde Himalaya, Kuzey ve Güney Amerika, Avusturalya ve Japon bitkileri bölümü ile rekreasyon alanlarının seri bir şekilde görülmesinin ardından Batum şehir merkezine varış., yemek sonrası pek çok organik, katkısız ve doğal ürünün satıldığı otantik kapalı Batum Pazarı gezisi ve alışveriş imkanı. Batum şehir merkezinde yer alan 1892 tarihinde inşa edilen Büyük Katedral ve Batumda tek Osmanlı eseri olarak ayakta kalan 1864 tarihli Orta Cami gezileri, Batum bulvarı, Batum Akrepolu, Bambu ormanı gezileri ve Batum Bulvarında dinlenme. Batum bulvarından yaya olarak Acara Özerk Cumhuriyeti perlemento binası ve başkanlık sarayının bulunduğu meydanda Altın Post Efsanesi ve Arganotları konu alan heykelin bir kısmının gerçek altından yapılmış olduğu anıt gezisi. Batum şehir merkezinde alışveriş için serbest zaman (Gürcü şarabı, hediyelik el sanatları, bambu ve diğer bitki fidanları, Gürcü müziği CD’leri en çok rağbet gören ürünlerdir), alışveriş sonrası Sarp sınır kapısına hareket ve Memlekete Dönüş” dedi.

Geziye katılmak isteyen öğrencilerin bir an önce yerlerini ayırtmalarını öneririz.

İletişim:

05332656453 (ÇAĞRI SOLAK)
05432827247 (MEHMET ŞAH İNAN)
05426281216 (ABDULLAH AKÇE)

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.